What is Backlink? | Back link kya hn pheli dafa google me urdu me janay | Ager ap ny blog bnaya hn to ye lazmi janay|بیک لنک کیا ہے؟ | Teiztech

?What is Back Links

کیا آپ جاننا چاہتے ہیں کہ بیک لنک کیا ہے اور بیک لنک کیسے بنانا ہے؟  کیونکہ یہ ہر بلاگر اور ویب سائٹ کے مالک کے لیے بہت ضروری ہے۔تو آج کا یہ Article پڑھنے کہ بعد آپ مکمل استفادہ حاصل کرلیں گے کہ بیک لنک کیا ہوتا ہے اور کیسے بنایا جاتا ہے۔



بہت سے لوگوں کو بیک لنک کیا ہے اور بیک لنک کیسے بنائیں اس کے بارے میں شکوک و شبہات ہوں گے۔  تو آج ہم اس کے بارے میں بات کریں گے۔  اپنے بلاگ کو کامیاب بنانے کے لیے بلاگرز ہر روز کچھ نیا سیکھتے رہتے ہیں ، تاکہ اگر وہ اپنے بلاگ میں کچھ نیا کریں تو ان کا بلاگ آہستہ آہستہ رینک ہو جائے گا۔
 اور دنیا کے تمام لوگ اس کے بلاگ یا ویب سائٹ تک رسائی حاصل کر سکیں گے۔  آپ کے ویب سائٹ کو مقبول بنانے کے بہت سے طریقے ہیں ، ان میں سے ایک ایس ای او ہے ، جسے استعمال کرتے ہوئے آپ اپنے بلاگ میں پوری دنیا کے لوگوں کے ساتھ اپنے علم شیئر کر سکتے ہیں۔  جب ایس ای او کی بات آتی ہے تو پھر اس سے متعلقہ سب سے اہم چیز سب کے ذہن میں آتی ہے اور وہ ہے بیک لنک۔
 
 جو لوگ پہلے ہی بلاگنگ کے میدان میں ہیں وہ بیک لنک کے بارے میں جانتے ہیں اور جو لوگ اس فیلڈ میں نئے ہیں اور اپنا نیا بلاگ شروع کر رہے ہیں ، ان لوگوں کے لیے اس کے بارے میں جاننا بہت ضروری ہے۔  تو آج میں آپ کو بیک لنک کے بارے میں بتانے جا رہا ہوں ،بیک لنک کیا ہے ، اسے کیسے بنایا جائے اور وہ کتنی اقسام ہیں؟  جو آپ کے بلاگ کو گوگل پیج پر اعلیٰ درجہ پر لانے میں مددگار ثابت ہوگا۔

بیک لنک کیا ہے - ایس ای او میں بیک لنک کیا ہے؟



بیک لنک ایک ایسا لنک ہے جو کسی دوسری ویب سائٹ سے آپ کی ویب سائٹ پر جانے کا راستہ بناتا ہے۔  جب ایک ویب سائٹ کا لنک دوسرے ویب سائٹ کے لنک سے جڑا ہوتا ہے تو اسے بیک لنک کہا جاتا ہے۔  سادہ زبان کی مدد سے ، میں آپ کو بیک لنک کے بارے میں بہتر بتاؤں گا۔
 مثال کے طور پر ، فرض کریں کہ ایک اعلیٰ درجے کی ویب سائٹ ہے جہاں بہت سے لوگ اس کے صفحے میں آرٹیکل پڑھنے آتے ہیں ، اگر آپ کی ویب سائٹ کا لنک اس ویب پیج میں دیا جاتا  ہے تو اس پیج پر آنے والے وزیٹر آپ کے لنک پر کلک کریں گے۔ تو اس طرح آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک  آئے گا۔
 اور اس طرح آپ کی ویب سائٹ گوگل میں اچھے رینک پر آنا شروع ہو جائے گی۔  جسے ہم بیک لنک کہتے ہیں۔
 آپ سمجھ گئے ہوں گے کہ بیک لنک کیا ہے۔  اب آپ کے پاس اس سے متعلق کچھ شرائط ہیں ، جن کے بارے میں آپ کے لیے جاننا بہت ضروری ہے ، تب ہی آپ اسے اچھی طرح سمجھ سکیں گے اور اسے اپنے بلاگ میں استعمال کر سکیں گے۔  تو آئیے ان شرائط کے بارے میں جانتے ہیں۔


 Link Juice

جب کسی ویب پیج کا لنک آپ کی ویب سائٹ کے کسی ایک آرٹیکل یا آپ کے ہوم پیج سے منسلک ہوتا ہے ، تو لنک وہاں سے   آپ کی ویب سائٹ تک پہنچتا ہے ، ہم اسے #Link_Juice کہتے ہیں۔  یہ لنک جوس آپ کے Article کو High Rank دینے میں مدد کرتا ہے اور آپ کے Domain_Authority# کو بھی بہتر بناتا ہے۔

Low Quality Links

 
 وہ لنکس ہیں جو آپ کی ویب سائٹ پر کسی بھی غلط سائٹ ، سپیم سائٹس یا فحش سائٹوں سے آرہے ہیں۔  اس طرح کے لنکس  آپ کی ویب سائٹ کو نقصان پہنچا سکتے ہیں ، اس لیے جب بھی آپ اپنے Blog میں بیک لنک استعمال کر رہے ہوں ، ذہن میں رکھیں کہ آپ کے بلاگ کا لنک اعلیٰ معیار کے لنک سے منسلک ہونا چاہیے
 
 High Quality Links


اعلی معیار کے بیک لنکس High Rank ویب سائٹ سے آتے ہیں۔  معیاری ویب سائٹس وہ ہیں جو Famous ہیں اور جن کی Rank یا Value گوگل میں زیادہ ہے۔  اگر آپ کی ویب سائٹ کو معیاری ویب سائٹس سے بیک لنکس بھی ملتے ہیں تو آپ کی ویب سائٹ سرچ انجن میں اعلیٰ درجہ حاصل کرلے گی۔معیاری بیک لنک میں ، آپ کو ایک چیز کا خیال رکھنا ہوگا کہ آپ کو اپنی سائٹ سے منسلک سائٹوں سے بیک لنکس حاصل کریں۔  اس کا مطلب یہ ہے کہ جس طرز پر آپ کا بلاگ بنایا گیا ہے ، آپ کو اسی لنک سے متعلق دوسرے بلاگز کے ساتھ بیک لنک حاصل کرنا پڑے گا۔  مثال کے طور پر اگر آپ کا بلاگ ٹیکنالوجی پر ہے تو آپ کو ٹیکنالوجی سے متعلق دوسرے بلاگ سے بیک لنک لینا پڑے گا اور اگر آپ فیشن سے متعلق کسی دوسرے بلاگ کا لنک بناتے ہیں جو فیشن کہ متعلق نہ ہو تو آپ کو اس سے کوئی فائدہ نہیں ملے گا۔

 اندرونی روابط

یہ وہ لنکس ہیں جو آپ کی ویب سائٹ کے ایک صفحے سے دوسرے صفحے پر جاتے ہیں ، ہم اسے اندرونی روابط کہتے ہیں۔  گویا کہ آپ کی ویب سائٹ کا ایک Article گوگل کے پیج میں بہت اچھے رینک پر ہے اور آپ اپنے دوسرے آرٹیکل کو اسی طرح گوگل پر اچھے رینک پر لانا چاہتے ہیں تو آپ ان دونوں آرٹیکلز کو ایک دوسرے سے جوڑ سکتے ہیں۔


اب تک ہم جان چکے ہیں کہ بیک لنک کیا ہے؟



اور ہم نے اس سے متعلق کچھ شرائط کے بارے میں بھی سیکھا۔  اب ہم جان لیں گے کہ بیک لنکس کی اقسام کیا ہیں۔

بیک لنکس کی اقسام کیا ہیں - بیک لنکس کی اقسام؟

بیک لنک کی 2 اقسام ہیں


  Do Follow Back Links 


  No Follow Back Link  



ہم ان کے بارے میں تفصیل سے بتائیں گے۔



  Do Follow Back Links
  جو ایک ویب سائٹ سے دوسری ویب سائٹ تک جانے کا راستہ فراہم کرتا ہے ، ایک لنک بناتا ہے ، اسے ڈو فالو لنک کہا جاتا ہے۔  پہلے سے طے شدہ طور پر ، تمام لنکس جو آپ کسی دوسری ویب سائٹ یا بلاگ پوسٹ پر دیتے ہیں وہ سب ڈو فالو بیک لنکس ہیں۔ یہ لنکس سرچ انجن میں آپ کی سائٹ کی رینکنگ بڑھانے میں بہت مدد کرتے ہیں اور یہ آپ کے Blog کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔  

<a href="yourwebsite.com">Link Text</a>  

No Follow Back links


 No folloآپ کے Blog کے لیے کسی حد تک فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں ، وہ آپ کے پروفائل لنک کو Real شکل دیتے ہیں۔  اگر آپ کا تمام لنک DoFollow ہے تو گوگل Feel کرے گا کہ آپ کا پروفائل لنک Real نہیں ہے اور اس کے لیے آپ کو Copyright بھی دے سکتا ہے۔
اس لنک کا ایک اور فائدہ یہ ہے کہ اگر آپ کی سائٹ کا کسی دوسری سائٹ سے لنک ہے جہاں کچھ چیزیں آپ کو پسند نہیں یا آپ کو غلط لگتی ہیں تو آپ اس لنک کے ساتھ NoFollow Add کر سکتے ہیں۔  اس کی وجہ سے آپ کی ویب سائٹ کا لنک اس ویب سائٹ پر نہیں جا سکے گا۔  مثال کے طور پر:


<a href="yourwebsite.com rel="nofollow">Link Text</a>

  

 معیاری مواد لکھیں


  یہ آپ کے بلاگ کے لیے بیک لنکس حاصل کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔  اپنے بلاگ میں بہترین معیار کا Article لکھیں جو آپ کے Visitors پسند کرتے ہیں اور انہیں اس Article سے کچھ سیکھنے کو بھی ملتا ہے۔  اچھا Article لکھ کر آپ کی ویب سائٹ بھی جلد از جلد گوگل پیج پر اچھے رینک پر آجاتی ہے۔
 مہمان بلاگنگ کریں۔
مہمان بلاگنگ

 آج کل بلاگنگ کی دنیا میں مہمان بلاگنگ کی مقبولیت بہت تیزی سے بڑھ رہی ہے۔  مہمان بلاگنگ کا مطلب ہے کہ آپ کو کچھ مشہور بلاگز میں اپنی مہمان پوسٹ جمع کرانی ہوگی۔  
مہمان بلاگنگ کی مدد سے  آپ کو اچھے بیک لنکس ملیں گے۔

تبصرہ شروع کریں۔
اپنے ہی بلاگ  سے  دوسرے اچھے بلاگز پر تبصرہ شروع کریں 

بیک لنک کی تعریف کیا ہے؟

بیک لنک وہ لنک ہے جو اس وقت بنتا ہے جب ایک ویب سائٹ دوسری ویب سائٹ کو لنک فراہم کرتی ہے۔  یعنی ایک ویب سائٹ سے مراد دوسری ویب سائٹ ہے۔  بیک لنکس کو "ان باؤنڈ لنکس" یا "آنے والے لنکس" بھی کہا جاتا ہے۔  بیک لنکس SEO کے نقطہ نظر سے بہت اہم ہیں۔


کیا بیک لنکس آج بھی کام کرتے ہیں؟

ہاں ، بیک لنکس آج بھی کام کرتے ہیں۔  لیکن ہاں ، گوگل کا الگورتھم اب Article کے معیار پر زیادہ توجہ دے رہا ہے ، لیکن پھر بھی بیک لنک کی اپنی اہمیت ہے۔


ایک دن میں کتنے بیک لنکس بنانا محفوظ سمجھا جاتا ہے؟


ایک دن میں 10 بیک لنکس بنانا محفوظ سمجھا جاتا ہے اور یہ آپ کی ویب سائٹ کی Ranking کے لیے بھی اچھا ہے۔


بیک لنک کو زہریلا کیا بنا دیتا ہے؟

  زہریلے بیک لنکس ایسے بیک لنکس ہیں جن کی کوئی اہمیت نہیں ہے۔  یہ خاص طور پر سرچ رینکنگ میں ہیرا پھیری کے لیے بنائے گئے ہیں۔   ایسی سائٹ جس کا موضوع کسی بھی لحاظ سے متعلقہ نہ ہو ، یا ایسی سائٹ جسے گوگل نے ابھی تک انڈیکس نہیں کیا ہو ، تو ایسے بیک لنک کو زہریلا بیک لنک کہا جاتا ہے۔  یہ تمام چیزیں بیک لنک کو زہریلا بنا دیتی ہیں۔
NoTe

آپ نے آج کیا سیکھا؟
  بیک لنکس ہمیشہ بلاگنگ اور ویب سائٹس کے لیے فائدہ مند رہے ہیں۔  مجھے امید ہے کہ اس آرٹیکل سے آپ کو بیک لنک کیا ہے اور بیک لنک بنانے کے طریقے سے متعلق تمام چیزوں کے بارے میں معلومات مل گئی ہوں گی۔  لہذا اپنے بلاگ کو گوگل میں تیزی سے رینک کے لیے بیک لنکس کا استعمال شروع کریں۔
 اگر آپ کو ہماری یہ پوسٹ پسند آئی ہے تو اسے اپنے دوستوں 
کے ساتھ شیئر کریں۔
How to Create Backlink
#Backlinks
#backlinks #Createbacklinks #backlinkskesebnye #backlinkuurdumejanay 
 

3 Comments

Previous Post Next Post